<![CDATA[090323 - Den härliga helgen]]> /2009/march/090323-den-harliga-helgen.html /2009/march/090323-den-harliga-helgen.html
Lördag: Öppnade dagen starkt med ett spinningpass tillsammans med Fredrik. Råkade på Florian från min förra korridor i spinningsalen med. Några goa grabbar från klassen, närmare bestämt Marcus, Stefan, Fredrik och jag, trotsade vädret sen på kvällen och grillade i villan tillsammans med Linnea och hennes syster. Blev en mysig lugn kväll med god mat, lite vin och sedan TP. Fredrik vann tillslut och jag skyller allting på att jag hela tiden fick fel frågor :P

Söndag: Var litet utav en helvetesdag. Jag var trött och sliten efter en ganska tung vecka. Hade träningsverk i ryggen och var inte på något direkt superhumör. Jag har dessutom som uppgift att göra årets nollemärke till nollningen. Jag gjorde då detta på den dator jag sitter vid nu. Som ni kanske vet så råkade jag hälla rödvin på min laptop för några månader sen. Jag har alltså för närvarande en stationär gammal dator som startar om efter egen vilja och Stänger av program var 5:e minut ungefär. Tänk dig då att du sitter och vektoriserar en logotyp för hand samtidigt som datorn hela tiden kraschar... yay!

Måndag: Idag packar jag och gör iordning det sista för resan och har precis ätit en suveränt god lunch. Klockan 16.28 avgår tåget till Arlanda där jag sover fram tills flyget går på tisdag morgon :) Så vi hörs efter Egypten!

puss]]>
Mon, 23 Mar 2009 14:38:13 +0100 /2009/march/090323-den-harliga-helgen.html#comment

090323 - Den härliga helgen

Fredag: Körde ett busspass för USA-resan tidigt på morgonen. Var tvungen att gå upp klockan 5 igen. Är lite orolig för att jag inte ska hinna skrapa ihop mina timmar nu när jag ska åka iväg. På kvällen sedan blev det ett boxpass med Linn, Borgefalk och Felicia. Bocken och Petra var också där :) Efter det så var det fest hemma hos Flisan med massor maskinkillar. Fredholm var också där och henne hade man ju inte sett på aslänge. Verkligen sjukt trevligt! Blev en lugn kväll för min del. En del andra fick tydligen i sig lite mycket. Men folköl, singstar och guitar hero. Allt som jag kräver för en lyckad fest! ;)

Lördag: Öppnade dagen starkt med ett spinningpass tillsammans med Fredrik. Råkade på Florian från min förra korridor i spinningsalen med. Några goa grabbar från klassen, närmare bestämt Marcus, Stefan, Fredrik och jag, trotsade vädret sen på kvällen och grillade i villan tillsammans med Linnea och hennes syster. Blev en mysig lugn kväll med god mat, lite vin och sedan TP. Fredrik vann tillslut och jag skyller allting på att jag hela tiden fick fel frågor :P

Söndag: Var litet utav en helvetesdag. Jag var trött och sliten efter en ganska tung vecka. Hade träningsverk i ryggen och var inte på något direkt superhumör. Jag har dessutom som uppgift att göra årets nollemärke till nollningen. Jag gjorde då detta på den dator jag sitter vid nu. Som ni kanske vet så råkade jag hälla rödvin på min laptop för några månader sen. Jag har alltså för närvarande en stationär gammal dator som startar om efter egen vilja och Stänger av program var 5:e minut ungefär. Tänk dig då att du sitter och vektoriserar en logotyp för hand samtidigt som datorn hela tiden kraschar... yay!

Måndag: Idag packar jag och gör iordning det sista för resan och har precis ätit en suveränt god lunch. Klockan 16.28 avgår tåget till Arlanda där jag sover fram tills flyget går på tisdag morgon :) Så vi hörs efter Egypten!

puss

Kommentarer
Postat av: Olle Linge

Yo! Tänkte mest säga hej och påpeka att det är kul att du börjat skriva igen. Det var en rejäl lucka där ett tag och jag trodde att du tappat suget helt. :) Kram.

2009-03-23 @ 14:54:44
URL: http://www.snigel.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0