<![CDATA[090317 - Trött som fan]]> /2009/march/090317-trott-som-fan.html /2009/march/090317-trott-som-fan.html Tue, 17 Mar 2009 22:26:22 +0100 /2009/march/090317-trott-som-fan.html#comment

090317 - Trött som fan

Som sagt, jobbig dag. Gick upp vid 5 på morgonen idag och jobbade. Klarade sen igenom eftermiddagsföreläsningen och somnade bara 3 gånger. Gick sedan till gymmet och körde crosstraining där jag träffade Wier, Lexell och Karin. Alltid trevligt att springa på folk på gymmet sådär. Efter gymmet blev det direkt hem till Jakob där vi käkade falukorv och potatis och hade möte om phösfilmen. Petter E visade sig bo i samma korridor vilket jag inte alls hade koll på så det blev lite häng hos honom efteråt. Linköpingsgänget var där och spelade NHL på xbox 360. Jävligt nice spel. Är ingen fantast på sport TV-spel men det var soft att bara titta. Blev en snabb ICA på hemvägen där jag sprang på Sundén och hans tjej och nu äntligen så sitter jag här hemma. Helt slut. Ska tydligen ha läst 100 sidor politik tills imorgon. Det har jag inte gjort. Skulle bakat bröd idag med men det orkar jag inte med så det får bli imorgon. Jag vill inte börja 8 imorgon, förtjänar sovmorgon! Men men, snart är det iaf Egypten ;) Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0