<![CDATA[Boston]]> /2009/june/boston.html /2009/june/boston.html
Nu ar jag i Boston. Jag har insett att jag inte gillar stora stader. Jag blev sa hanford av Island och dess stralande natur att jag har svart att se poangen med hoga betonghus. Vi har daremot varit pa ett galet shoppingcenter idag en bit utanfor innerstan och jag gick los kan vi ju saga. Behovde unna mig lite! Sa jag kan saga att jag gillar mycket med USA eftersom det ar valdigt vackert nar man kommer ut fran betongen :) Jag saknar er darhemma, vissa mer an andra och nagon mer an alla andra. Det ar lite svart att leva i nuet och ta in alla intryck har men jag gor mitt basta for att fokusera pa mig sjalv och sa. Jag har svart att inse att jag har 3 veckor kvar har, ska bli himla roligt men jag tror jag kommer vara lagom sliten nar jag kommer hem sen :) Ska forsoka skriva har igen snart men nu maste jag ga!

If you see her say hello ]]>
Tue, 09 Jun 2009 04:44:22 +0200 /2009/june/boston.html#comment

Boston

Hej allihopa!

Nu ar jag i Boston. Jag har insett att jag inte gillar stora stader. Jag blev sa hanford av Island och dess stralande natur att jag har svart att se poangen med hoga betonghus. Vi har daremot varit pa ett galet shoppingcenter idag en bit utanfor innerstan och jag gick los kan vi ju saga. Behovde unna mig lite! Sa jag kan saga att jag gillar mycket med USA eftersom det ar valdigt vackert nar man kommer ut fran betongen :) Jag saknar er darhemma, vissa mer an andra och nagon mer an alla andra. Det ar lite svart att leva i nuet och ta in alla intryck har men jag gor mitt basta for att fokusera pa mig sjalv och sa. Jag har svart att inse att jag har 3 veckor kvar har, ska bli himla roligt men jag tror jag kommer vara lagom sliten nar jag kommer hem sen :) Ska forsoka skriva har igen snart men nu maste jag ga!

If you see her say hello

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej världens bästa Linge :D



Jag hoppas ni har det asbra där borta. Ni är saknade här i Lund. Hälsa Lillblåsan från mig :)

2009-06-09 @ 17:26:43
URL: http://jossefinast.com
Postat av: Linnea

Vi i villan saknar dig också, speciellt idag när vi har storstädat och hittat dina gamla kalsonger överallt! ;)



Njut av livet!

2009-06-09 @ 20:21:07
Postat av: Felle

det är tomt i linköping utan dig, tycker du ska ta och komma hem snart! <3

2009-06-10 @ 22:52:25
Postat av: Nabil

Har du en syster som heter Madeleine?

2009-06-17 @ 00:22:09
URL: http://www.nyabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0