<![CDATA[2 juni - Golden Circle]]> /2009/june/2-juni-golden-circle.html /2009/june/2-juni-golden-circle.html
manga kramar!]]>
Wed, 03 Jun 2009 00:07:36 +0200 /2009/june/2-juni-golden-circle.html#comment

2 juni - Golden Circle

Idag har jag  varit med om en av de coolaste naturupplevelserna i mitt liv. Vi akte runt och sag vattenfall, fjæll, vacker och annorlunda natur. Det var lite som en saga. En bil sæger mer æn 1000 ord sa jag kanner att det ær ganska meningslöst att förklara nagot. Jag var helt tagen iaf. Det ær sa skont att kunna göra nagot med klassen nu nær skolan ær över och man bara kan vara. Jag kommer med en liten længre mer malande beskrivning nær jag har tid. Jag saknar er dærhemma och vill bara sæga att livet hær ær hittills underbart!

manga kramar!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi saknar dig också! Villan är inte detsamma utan dig...



Hoppas du blir inspirerade till mer poesi :)



Kram!

2009-06-03 @ 23:32:01
Postat av: Snigel

Vad för bil skulle det vara? :) Nåja, ifall du tog några bilar med dig hem kanske du kan visa dem sedan, det låter häftigt. Vi ses snart. :)



Kjamiz.

2009-06-13 @ 17:19:58
URL: http://www.snigel.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0