<![CDATA[090620 - The Big Apple]]> /2009/june/090620-the-big-apple.html /2009/june/090620-the-big-apple.html
Tack till dig Erik.

This Romeo is bleeding, but you can't see his blood. ]]>
Sun, 21 Jun 2009 04:56:08 +0200 /2009/june/090620-the-big-apple.html#comment

090620 - The Big Apple

New York kan ha manga effekter pa en. Allt finns pa Manhattan och det finns sa otroligt mycket manniskor har. Jag fick lite flashback fran tiden i Paris. Man kan strova omkring pa dess gator och vara for sig sjalv, det finns tillrackligt mycket galna manniskor och nergagna uteliggare for att ingen ska lagga marke till just dig. Det kan vara skont. Eller sa kan det amplifiera kanslan av att vara ensam. Idag borjade med den kanslan. Nar jag vaknade fungerade inte min mobil, jag spenderade hela morgonen i en T-mobile butik med att forsoka fixa den bara for att fa svaret att de antagligen inte gick att fixa. Senare sa horde Emelie av sig och vi tog aldrig den lunch som vi hade planerat. Nar jag sedan var tillbaka pa hostellet var alla andra redan ute pa andra aventyr och nar jag val satte mig pa subway till 103:e gatan for att ga pa museum pa egen hand sa upptacker jag att min biljett till museet redan har gatt ut... Dagen fick sin vandning da jag fick komma in pa museet anda (som var mattligt intressant). Sen tog jag en promenad i Central Park for att tanka lite, det var vackert och det var skont att bara ga och lyssna pa Death Cab For Cutie. Vi avslutade var sista kvall har i NY med att kora all you can eat sushi och det var riktigt gott aven om magen jaser lite nu :) Imorgon flyger jag till LA och hakar pa EKG-ganget och alla andra for att gora vastkusten. Jag hoppas pa battre vader dar for jag har bara regn hos mig just nu. Sen blir det hem till Sverige. Det kanns som om jag ar klar med den har resan da.

Tack till dig Erik.

This Romeo is bleeding, but you can't see his blood.

Kommentarer
Postat av: Felle

Jag tänker på dig varje gång jag gör mackor med Buko-ost på Gyllen :)

2009-06-28 @ 16:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0