<![CDATA[Västeråsfest och kanothajk]]> /2009/july/vasterasfest-och-kanothajk.html /2009/july/vasterasfest-och-kanothajk.html
Idag, söndag kommer jag försvinna från denna värld. Jag ska ut på kanothajk i sju dagar utan direkt några elektroniska prylar. D.v.s. ingen påslagen mobil, klocka eller dylikt. Jag kommer alltså i princip inte kunna vara kontaktbar alls. Nu hoppas jag bara att vädret ska hålla. Om ni vill nå mig är jag alltså tillbaka nästa söndag! Jag tror jag behöver komma bort en stund.  Från allt.

puss du är död

Honestly I don't, remember who you are. ]]>
Sun, 19 Jul 2009 08:28:53 +0200 /2009/july/vasterasfest-och-kanothajk.html#comment

Västeråsfest och kanothajk

Ok, helgen har varit galen :) Majtorp bjöd in mig till middag i Västerås på i fredags och lite sådär spontant bokade jag tågbiljetter och åkte dit. Samma sak gjorde Axel och Linus. Det blev en galen kväll tillsammans med Majtorps två tjejkompisar. På kvällen hann vi med att klappa en jättestor tiger, se svartån och dricka två flaskor vodka (!?) Vad som hände där i mellan "stays in Västerås". Hur kul som helst var det iaf och ett stort tack till Majtorp för den trevliga kvällen.

Idag, söndag kommer jag försvinna från denna värld. Jag ska ut på kanothajk i sju dagar utan direkt några elektroniska prylar. D.v.s. ingen påslagen mobil, klocka eller dylikt. Jag kommer alltså i princip inte kunna vara kontaktbar alls. Nu hoppas jag bara att vädret ska hålla. Om ni vill nå mig är jag alltså tillbaka nästa söndag! Jag tror jag behöver komma bort en stund.  Från allt.

puss du är död

Honestly I don't, remember who you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0