<![CDATA[Kastad tärning och Brevik]]> /2009/july/kastad-tarning-och-brevik.html /2009/july/kastad-tarning-och-brevik.html
puss!]]>
Sat, 11 Jul 2009 11:44:17 +0200 /2009/july/kastad-tarning-och-brevik.html#comment

Kastad tärning och Brevik

Igår gjorde jag något som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Det krävde en hel del mod och det enda jag gjorde var att lyfta en telefonlur och prata. Tärningen är kastad och det känns bättre nu. Faktiskt. Igår var det festligheter hemma hos Folle för att sedan dra till 55:an. På kvällen kom jag ihåg mitt hat mot platens/ågatan och drog vidare på andra äventyr. Snart ska jag sätta mig på tåget till Norrköping för att ta mig till Brevik på ledarträff. Yay! Det finns aldrig för lite kärlek på Brevik. På måndag börjar jag jobba seriöst på Image Systems igen fär att kunna betala igen alla mina skulder :) Snart får jag träffa Elsa och Molle (och många mer!)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0