<![CDATA[Det var det jag behövde...]]> /2009/july/det-var-det-jag-behovde.html /2009/july/det-var-det-jag-behovde.html Mon, 13 Jul 2009 21:52:36 +0200 /2009/july/det-var-det-jag-behovde.html#comment

Det var det jag behövde...

Brevik är fint. Jag kom dit och det gav mig det jag behövde. Även om det bara var för två nätter. Mysig minihajk trevliga människor. Bra och dåligt väder. Nu är det dessutom bestämt. Jag ska bli hajkveteran! På söndag ska jag infinna mig på Brevik igen för att åka ut med seniorerna på en veckas hajk. Håll tummarna för mig nu för jag har aldrig varit på en hajk som inte har slutat i en mindre katastrof :) Det finns historier om där jag och barnen har haft helvetiska nätter där vi försökt sova i en decimeter vatten och ingenting var torrt, Yay! Om det blir fint väder tror jag nämligen det kan bli riktigt roligt. Men seriöst, jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0