<![CDATA[081130 : Landlocked Blues]]> /2008/november/081130-landlocked-blues.html /2008/november/081130-landlocked-blues.html Det är nästan skönt att ha punktering på cykeln. Det tvingar än att gå överallt och då kan man lyssna på värd musik medan man promenerar. Den nya peppen är för övrigt att ladda hem blandskivor. Dagens första promenad blev till Hallands Nation där det var brunch med folk från klassen och några V:are. Efter denna underbart goda mat blev det lite rundvandring bland julskyltningen på stan.

Det vore bra med lite förändring så jag tror att jag ska städa ur hela rummet, möblera om och kanske göra lite julfint idag. Det är så skönt att det händer mycket saker runt omkring nu när vintermörkret kommer, jag har en tendens att stänga in mig och tänka för mycket annars. Det är så mycket inom mig som bara vill ut.
Be still my heart.
]]>
Sun, 30 Nov 2008 14:58:43 +0100 /2008/november/081130-landlocked-blues.html#comment

081130 : Landlocked Blues


Det är nästan skönt att ha punktering på cykeln. Det tvingar än att gå överallt och då kan man lyssna på värd musik medan man promenerar. Den nya peppen är för övrigt att ladda hem blandskivor. Dagens första promenad blev till Hallands Nation där det var brunch med folk från klassen och några V:are. Efter denna underbart goda mat blev det lite rundvandring bland julskyltningen på stan.

Det vore bra med lite förändring så jag tror att jag ska städa ur hela rummet, möblera om och kanske göra lite julfint idag. Det är så skönt att det händer mycket saker runt omkring nu när vintermörkret kommer, jag har en tendens att stänga in mig och tänka för mycket annars. Det är så mycket inom mig som bara vill ut.
Be still my heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0