<![CDATA[111208 - BTR och helvete]]> /2008/december/111208-btr-och-helvete.html /2008/december/111208-btr-och-helvete.html
Det som har varit positivt idag har varit musiken jag lyssnat på, några mysiga SMS och att läraren antagligen har räknat fel på min husbyggtenta. Han hade summerat fel vilket ska ge 4 poäng till i min favör. Jag som inte brukar gå på tentavisningar ens... dessa fyra poäng (om han inte hittar något annat fuffens) gör att jag hoppar från 47 poäng till 51 poäng vilket skulle ge mig högsta betyg i kursen ^^ håll tummarna nu...  ]]>
Thu, 11 Dec 2008 22:18:34 +0100 /2008/december/111208-btr-och-helvete.html#comment

111208 - BTR och helvete

Jo asså, idag skulle jag har pluggat massor brandkemi. Jag hinner sitta ett tag sen är det visst styrelsemöte, direkt efter styrelsemötet klockan 13 måste jag handla något att äta. När jag är påväg för att köpa lunch ringer labbgruppen och säger att det är fel i vår labb så vi måste sätta oss med den igen. När den är klar hinner jag göra 1-2 upppgifter innan det är dags att ta sig hem och göra sig iordning för BTR-puben som jag skulle jobba på. Vi jobbar på puben och sen så drar typ halva gänget på fotbollsmatcher och luciaföreställningar så vi bara är halva styrkan och ingen vill egentligen vara där medan alla som precis klarat sin BTR vill dricka massor öl och sitta kvar länge. Ingen bra kombination. Dessutom ska jag upp tidigt imorgon eftersom det är extentagenomgång. De som gjort extentor säger att de inte liknar de övningar vi har gjort under läsperioden. Jag hatar sånt. Om man ska bli bra på något och sedan ha tentamen i det. Varför inte ha övningarna i samma stil som tentamen så att man har en uppfattning av vad man klarar av?

Det som har varit positivt idag har varit musiken jag lyssnat på, några mysiga SMS och att läraren antagligen har räknat fel på min husbyggtenta. Han hade summerat fel vilket ska ge 4 poäng till i min favör. Jag som inte brukar gå på tentavisningar ens... dessa fyra poäng (om han inte hittar något annat fuffens) gör att jag hoppar från 47 poäng till 51 poäng vilket skulle ge mig högsta betyg i kursen ^^ håll tummarna nu...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0