<![CDATA[081214 - Je suis maladroit]]> /2008/december/081214-je-suis-maladroit.html /2008/december/081214-je-suis-maladroit.html Igår var det fest med toddygänget igen. Jag och Krisse jobbade i baren på Toddyspexet för några månader sedan så vi blev inbjudna till återträffen också. Det blev några drinkar och hockey i casa de Lasselini. Festen var i M-café och ölen kostade 15 kr, maten var god och alla läkarstudenter var jättetrevliga. Jag fick trevligt sällskap till bordet och det blev en riktigt lyckad kväll. 


I fredags gick jag på boxpass med Löw - Anna och Axel dök upp också. Allt var frid och fröjd tills jag fick något slags astmaanfall på slutet och kunde inte andas. Har inte varit så rädd som jag var då på skitlänge, fick verkligen panik. Som tur var gick det över efter några minuter. Jag har aldrig varit med om något sådant förut och vill aldrig råka ut för det igen. 

Annars händer det inte så mycket här. Mina förlorade shorts är tillbaka, jag hade glömt dem i bastun där jag också återfann dem nu en vecka senare. Det är mest tentaplugg fram till brandkemitentan på torsdag och sen bär det av hemåt till Linkan igen.

]]>
Sun, 14 Dec 2008 22:48:23 +0100 /2008/december/081214-je-suis-maladroit.html#comment

081214 - Je suis maladroit

Igår var det fest med toddygänget igen. Jag och Krisse jobbade i baren på Toddyspexet för några månader sedan så vi blev inbjudna till återträffen också. Det blev några drinkar och hockey i casa de Lasselini. Festen var i M-café och ölen kostade 15 kr, maten var god och alla läkarstudenter var jättetrevliga. Jag fick trevligt sällskap till bordet och det blev en riktigt lyckad kväll. 


I fredags gick jag på boxpass med Löw - Anna och Axel dök upp också. Allt var frid och fröjd tills jag fick något slags astmaanfall på slutet och kunde inte andas. Har inte varit så rädd som jag var då på skitlänge, fick verkligen panik. Som tur var gick det över efter några minuter. Jag har aldrig varit med om något sådant förut och vill aldrig råka ut för det igen. 

Annars händer det inte så mycket här. Mina förlorade shorts är tillbaka, jag hade glömt dem i bastun där jag också återfann dem nu en vecka senare. Det är mest tentaplugg fram till brandkemitentan på torsdag och sen bär det av hemåt till Linkan igen.


Kommentarer
Postat av: xoxo

haha nejmen! fick du gå hem utan nåra shorts på dig? vad klantigt martin^^

2008-12-15 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0