<![CDATA[081208 - Laborera mera]]> /2008/december/081208-laborera-mera.html /2008/december/081208-laborera-mera.html
Om det är någon som har ett bra tips på mobilkontantkort? Just nu lutar det åt att skaffa Halebop. Främst vill jag har något som har låg SMS avgift. Sen av någon konstig anledning (!!) måste jag skaffa röstbrevlåda för jag har ingen på min mobil just nu.

puss puss!
]]>
Mon, 08 Dec 2008 17:55:18 +0100 /2008/december/081208-laborera-mera.html#comment

081208 - Laborera mera

Ja, nu har vi då suttit med vår labrapport i 8.5 h och gissa vad det mest fantastiska är! Vi är inte klara än! Det är iaf ett intressant ämne vi skriver om men det tar alldeles för mycket tid. Nu är jag helt slut i huvudet så det är dags att traska hemmåt från skolan. Ska äta lite julbord med Lotta och bara ta det lugnt. Jag har utlyst vit studiehelg vilket ger att jag får exakt 7 dagar på mig till tentan och det känns precis lagom. Det ska bli så fint att komma hem, det är bara lite frustrerande att jag har omtenta i flerdimensionell analys sen i mitten av januari men det är smällar man får ta.

Om det är någon som har ett bra tips på mobilkontantkort? Just nu lutar det åt att skaffa Halebop. Främst vill jag har något som har låg SMS avgift. Sen av någon konstig anledning (!!) måste jag skaffa röstbrevlåda för jag har ingen på min mobil just nu.

puss puss!

Kommentarer
Postat av: Lotta

HÖHÖHÖ ni och era uppdrag

2008-12-09 @ 22:47:06
URL: http://www.gunsjo.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0