<![CDATA[081202 : Phösmiddag]]> /2008/december/081202-phosmiddag-1.html /2008/december/081202-phosmiddag-1.html
                                                                                         Utfodring i korridorköket

Idag gick jag upp en timme tidigare än jag behövde bara för att  lyssna på musik innan skolan. Hörde en låt som faktiskt fick mig att gråta, ja ja, kalla mig känslosam, jag ser det bara som något positivt. Det ingår lite i min idé om att leva livet fullt ut. När jag väl tagit mig till skolan så hade vi bara en lektion, den handlade om gasexplosioner, ganska intressant faktiskt. Efter ett lunchmöte med sexmästeriet gick jag direkt till Willys för att inhandla en köttermometer. De hade självklart inga inne för tillfället, så det blev till att ta bussen ner till stan istället. Ikväll var det nämligen phösmiddag/möte med gamla och nya phöset, så det blev mat för tretton i allrummet och med lite kärlek så fick alla plats. Det serverades högrevsstek och receptet kommer självklart upp på bloggen snart!

Nu är klockan jättemycket och jag borde gått till sängs för cirka tre timmar sedan. Hur ska jag orka skolan imorgon? Well, det problemet skjuter jag som sagt upp till imorgon.  Har suttit lite med ett nytt musikprojekt i Fruity Loops men jag känner mig inte tillräckligt duktig så jag ger snart upp. Håller även på med lite poesi vid sidan av och skulle vilja knopa ihop allt till en vacker låt, men det känns mest som att båda delarna blir halvfärdiga. Blir det något resultat jag är stolt över så kommer det väl upp här någon gång i framtiden.  

Ta hand om er! 

 

]]>
Wed, 03 Dec 2008 01:33:43 +0100 /2008/december/081202-phosmiddag-1.html#comment

081202 : Phösmiddag


                                                                                         Utfodring i korridorköket

Idag gick jag upp en timme tidigare än jag behövde bara för att  lyssna på musik innan skolan. Hörde en låt som faktiskt fick mig att gråta, ja ja, kalla mig känslosam, jag ser det bara som något positivt. Det ingår lite i min idé om att leva livet fullt ut. När jag väl tagit mig till skolan så hade vi bara en lektion, den handlade om gasexplosioner, ganska intressant faktiskt. Efter ett lunchmöte med sexmästeriet gick jag direkt till Willys för att inhandla en köttermometer. De hade självklart inga inne för tillfället, så det blev till att ta bussen ner till stan istället. Ikväll var det nämligen phösmiddag/möte med gamla och nya phöset, så det blev mat för tretton i allrummet och med lite kärlek så fick alla plats. Det serverades högrevsstek och receptet kommer självklart upp på bloggen snart!

Nu är klockan jättemycket och jag borde gått till sängs för cirka tre timmar sedan. Hur ska jag orka skolan imorgon? Well, det problemet skjuter jag som sagt upp till imorgon.  Har suttit lite med ett nytt musikprojekt i Fruity Loops men jag känner mig inte tillräckligt duktig så jag ger snart upp. Håller även på med lite poesi vid sidan av och skulle vilja knopa ihop allt till en vacker låt, men det känns mest som att båda delarna blir halvfärdiga. Blir det något resultat jag är stolt över så kommer det väl upp här någon gång i framtiden.  

Ta hand om er! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0