<![CDATA[081201 : Don't think twice it's allright]]> /2008/december/081201-dont-think-twice-its-allright.html /2008/december/081201-dont-think-twice-its-allright.html
När jag kände att jag hade haft tillräckligt med tid för mig själv sen på kvällskvisten, så kom Lotta över och åt mat och drack glögg. Nu sitter jag här och skriver och känner mig helt slut. Det har varit en aktiv men lugn dag, precis som jag vill ha det. Rummet är snart färdigmöblerat och det verkar bli ganska snyggt. Har köpt en elljusstake till fönstret med vilket är helt mot mina principer - fast det blev ganska mysigt, tillslut.

Bob Dylan - Don't think twice it's allright ]]>
Mon, 01 Dec 2008 22:20:13 +0100 /2008/december/081201-dont-think-twice-its-allright.html#comment

081201 : Don't think twice it's allright

Jaha, så var det december, 23 dagar kvar till julafton och ungefär två veckor kvar till sista tentaveckan. Det har verkligen gått fort. Jag vaknade upp idag på morgonen med känslan av att det här skulle vara min dag. Det var det också, med den sinnesfrid jag fått efter att ha läst ut "Hångla mer!" tog jag ledigt från dagens övning och tänkte bara på mig (jag tänkte iofs liiiite på dig också). Jag stressade inte, gick ner till gymmet och simmade några längder, läste tidningen, lyssnade på musik och gjorde allt i min egen takt. Det var verkligen avkopplande.

När jag kände att jag hade haft tillräckligt med tid för mig själv sen på kvällskvisten, så kom Lotta över och åt mat och drack glögg. Nu sitter jag här och skriver och känner mig helt slut. Det har varit en aktiv men lugn dag, precis som jag vill ha det. Rummet är snart färdigmöblerat och det verkar bli ganska snyggt. Har köpt en elljusstake till fönstret med vilket är helt mot mina principer - fast det blev ganska mysigt, tillslut.

Bob Dylan - Don't think twice it's allright

Kommentarer
Postat av: Lotta

Synd att du inte kan äta med mig idag, jag kommer känna mig helt ensammen

2008-12-02 @ 12:04:10
URL: http://gunsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0